poniedziałek, 28 marca 2011

Lista ciekawych książek . :)

Podam wam tutaj listę jednych z najciekawszych książek według mnie (lub po prostu bestsellerów ) .
Lista : ,,Saga Zmierzch " (wszystkie części ) , ,,Intruz " , ,,Zmrok " (parodia Zmierzchu), ,,Harry Potter " (wszystkie części ) , ,,Woda dla słoni " , ,,Avatar " (tak to nie tylko film) , ,,Drugie życie Bree Tanner " , ,,Mroczny sekret " , ,,Zbuntowane Anioły " , ,,Moja siostra jest gwiazdą POP " , ,,Zmierzch i Historia " oraz ,,Zmierzch i filozofia " , ,,Kierunek Forks " , ,,Zmierzch w Forks " , ,,Pamiętniki Wampirów " , ,,Osaczona " i poświęcę się dla mojej koleżanki Karoliny fanki Biebera ehh - ,,Pierwszy Krok ku Wie3ności:Moja Historia " .XD . Dalej ,,Jak zostać królem " , ,,Blondynka na językach " i uwaga , uwaga na prośbę jednej osoby miałam wstawić książkę o śmiesznym tytule więc : KSIĄŻKA PT. ,,SZTUKA PIERDZENIA " hehehe ,nie wierzysz ? Link do książki na empiku zobacz sobie :
http://www.empik.com/sztuka-pierdzenia-hurtaut-pierre-thomas-nicolas,prod58590419,ksiazka-p
Jeśli chcesz kupić książkę o tym tytule to nie jest droga 17 zł ! :::---)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz